.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نرخ بیکاری بانوان مازندران 26.5 درصد

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران گفت: با توجه به جمعیت 50 درصدی زنان در استان مازندران، نرخ بیکاری بانوان در استان 26.5 درصد است.

به گزارش شمال ورزشی به نقل از فارس ولی الله فرزانه شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار داشت: بحث طرح آمایش در دستور کار جلسه شورای برنامه‌ریزی استانداری مازندران قرار گرفت.

وی ادامه داد: انتخاب مشاور برای تدوین طرح آمایش و محیط زیست از مسائلی است که در شورای برنامه‌ریزی استان پیگیری می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی با حساسیت ویژه‌ای نسبت به طرح آمایش روبه رو شوند، تصریح کرد: استان مازندران در اجرای طرح آمایش نسبت به استان‌های دیگر عقب نیست.

فرزانه افزود: در حال حاضر تحلیل وضعیت موجود طرح آمایش در دو جلد استخراج شد و در سایت معاونت برنامه‌ریزی استانداری مازندران قابل استفاده است.

وی با تاکید بر اینکه در دستگاه‌های اجرایی کمیته آمایش تشکیل شود، بیان داشت: به‌خاطر اهمیت موضوع همه دستگاه‌های اجرایی در سند مهم آمایش سرزمین جدیت لازم را به کار گیرند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری جشنواره خانواده کارآفرین و زنان فناور به میزبانی مازندران اشاره کرد و گفت: نهاد خانواده به عنوان هسته اصلی سعادت و بهروزی جامعه به شمار آمده و در تدابیر رهبری و دولت مورد تاکید قرار گرفت.

وی ادامه داد: در سالی که مزین به شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است به منظور بسترسازی این حرکت عظیم، نخستین جشنواره خانواده کارآفرین و زنان فناور با رویکرد منطقه‌ای در مازندران برگزار می‌شود.

فرزانه با اشاره به اینکه جشنواره خانواده کارآفرین به مدت سه روز از 28 تا 30 بهمن ماه سال جاری در مرکز مازندران برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این جشنواره از سوی مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، استانداری مازندران، پارک علم و فناوری مازندران و هسته فناور کلینیک کسب و کار برگزار می‌شود.

این مسئول برپایی جشنواره خانواده کارآفرین و زنان فناور را از نظر نرخ مشارکت بانوان در استان مهم دانست و گفت: نرخ مشارکت بانوان استان 13.8 درصد است در حالی که مشارکت مردان به 63.5 درصد می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه تعداد دانش‌آموزان دختر و پسر در مازندران برابر است، افزود: تعداد شرکت‌کنندگان زن در کنکور بیش از مردان است.

فرزانه خاطرنشان کرد:  با توجه به جمعیت 50 درصدی زنان در استان مازندران، نرخ بیکاری بانوان در استان 26.5 درصد است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران در پایان سخنانش از برپایی همایش جشنواره تخصصی بانکداری اسلامی در مازندران خبر داد و متذکر شد: سال گذشته مصوب شد برپایی هرگونه همایش‌ها باید به تصویب شورای برنامه‌ریزی درآید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.